Folyamatosan csörögnek a vészbejelentő telefonok egy Mounds View nevű minnesotai városban. A rémült emberek, egy autópálya melletti, füstölgő reklámtábla miatt hívják, hetek óta folyamatosan a tűzoltóságot és a rendőrséget – írja egy helyi lap.
A hatóságok azonban már tudják, hogy a hirdetéssel semmi dolguk, hiszen a Casey’s pizzérialáncot reklámozó táblából nem füst, hanem gőz árad. A marketinges cég ugyanis azt találta ki, hogy a reklámtáblába építenek egy páragépet, amivel majd azt a hatást keltik, hogy a plakáton lévő pizza annyira friss, hogy még gőzölög. Ami azonban elméletben jól hangzik, nem biztos, hogy a gyakorlatban is működik.
Mindenki, aki arra hajt el, azt hiszi, hogy a tábla kigyulladt, ezért rögtön tárcsázzák a segélyhívót. Nate Harder, városi rendőrkapitány elmondta, hogy napsütéses időben nem annyira rossz a helyzet, mert olyankor a tábla kevésbé látványosan gőzölög, de elég egy kis lehűlés és égni kezdenek a telefonvonalak.
Az ötletgazda Clear Channel reklámcég egyik, neve elhallgatását kérő munkatársa elárulta, a hatóságok többször kérték őket, hogy állítsák le a páragépet, amit egy időre meg is tettek, de aztán visszakapcsolták, miután kiírták a táblára, hogy mindenki nyugodjon meg, a plakát nem gyulladt ki. Remélik, az üzenet hatására, a hatóságok kevesebb hívást kapnak majd a hirdetés miatt.