Élet-Stílus

A CNN-en reklámozza az állami ügynökség Magyarországot

Medvegy Gábor
Medvegy Gábor

újságíró. 2018. 05. 14. 14:41

Innovatív és vibráló világvárosként hirdetik Budapestet.
Korábban a témában:

Nemzetközi kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség Budapestre fókuszálva, a fővárost és annak „kincseit” mutatják be a világ számos országában – írja a Világgazdaság. A hirdetések május 15-e és június 30-a között jelennek meg nyomtatásban, interneten és televízióban.

A „Spice of Europe” szlogennel zajló kampány üzenete, hogy Budapest sokoldalú város, ahol megtalálható mindaz, ami egy klasszikus európai fővárosra jellemző, de az autentikus és történelmi oldala mellett innovatív és vibráló világváros.  Az ügynökség vezérigazgatója, Guller Zoltán azt mondta, szeretnék elérni, hogy ha valaki Európába utazik, ne legyen kérdés, hogy nemcsak Londont vagy Párizst, hanem Budapestet is látni kell.

A kampány elsőszámú globális médiapartnere a CNN lesz, csaknem 900 alkalommal sugározzák majd az imázsfilmet. A hirdetések a Ryanair, a British Airways, a Lufthansa, az American Airlines és a United Airlines fedélzetein is megjelennek, a Wizzair magazinjában pedig nyolcoldalas Budapest-melléklet lesz.

A kampány célcsoportját a 25-40 év közötti értéktudatos fiatalok, az élménykereső családosok, valamint a 30-55 év közötti világutazók jelentik – derül ki a cikkből.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.