Élet-Stílus

A CNN-en reklámozza az állami ügynökség Magyarországot

Innovatív és vibráló világvárosként hirdetik Budapestet.

Nemzetközi kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség Budapestre fókuszálva, a fővárost és annak „kincseit” mutatják be a világ számos országában – írja a Világgazdaság. A hirdetések május 15-e és június 30-a között jelennek meg nyomtatásban, interneten és televízióban.

A „Spice of Europe” szlogennel zajló kampány üzenete, hogy Budapest sokoldalú város, ahol megtalálható mindaz, ami egy klasszikus európai fővárosra jellemző, de az autentikus és történelmi oldala mellett innovatív és vibráló világváros.  Az ügynökség vezérigazgatója, Guller Zoltán azt mondta, szeretnék elérni, hogy ha valaki Európába utazik, ne legyen kérdés, hogy nemcsak Londont vagy Párizst, hanem Budapestet is látni kell.

A kampány elsőszámú globális médiapartnere a CNN lesz, csaknem 900 alkalommal sugározzák majd az imázsfilmet. A hirdetések a Ryanair, a British Airways, a Lufthansa, az American Airlines és a United Airlines fedélzetein is megjelennek, a Wizzair magazinjában pedig nyolcoldalas Budapest-melléklet lesz.

A kampány célcsoportját a 25-40 év közötti értéktudatos fiatalok, az élménykereső családosok, valamint a 30-55 év közötti világutazók jelentik – derül ki a cikkből.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik