Pedig ez fontos információ lenne, mert akkor össze tudnánk hasonlítani, hogy a 185 dollárba, vagyis a több mint 50 ezer forintba kerülő gémkapocs adott esetben tényleg többet tud-e a szimplánál. A Prada divatóriás nemrég piacra dobott egy gémkapocs formájú pénzcsipeszt, amelyben a készpénzünket tarthatjuk. Már amennyiben úriemberek vagyunk és nem hordunk magunknál aprót.
Az interneten azóta rengetegen a túlméretezett “Prada” márkajelzéssel ellátott gémkapcson pörögnek, pedig ha belegondolunk, ennél tisztább és őszintébb húzás alig létezik manapság márkastratégia terén. A nagy brandek a saját egyébként drága termékeikre mindig megpróbálnak valamiféle körmönfont, féligazságokon alapuló magyarázatot találni.
Ehhez képest gyakorlatilag üdítű, punkos lendületű a Prada magyarázata, ami kb. így hangozhat:
Azért ilyen drága, mert rá van írva, hogy Prada, szevasztok, lehet hazamenni!