A Target nevű fürdőruhákat és fehérnemüket gyártó vállalat úgy döntött, hogy nem áll be a sorba és nem manipulálja végtelenségig a modelleik fotóit. A Target nem mást vett a fejébe, mint hogy úgy mutassa be a fürdőruhát viselő embereket, mint amilyenek azok valójában, vagyis
A cég nem titkolt célja ezzel az, hogy szembeszálljon a testszégyenítéssel, amelyet a túlsúlyos embereknek nap mint nap el kell szenvedniük. Íme a fotók, amelyeken tényleg a szó szoros értelmében valódi emberek szerepelnek:
![Végre kiderül, hogy néznek ki a Fotoshop-mentes fürdőruhamodellek 1 Végre kiderül, hogy néznek ki a Fotoshop-mentes fürdőruhamodellek 1](http://i.upworthy.com/nugget/58d186c86cb4520016000040/attachments/DeniseBidot-d961c4b5898a91a08ae714067c18a9ed.jpg)
![Végre kiderül, hogy néznek ki a Fotoshop-mentes fürdőruhamodellek 2 Végre kiderül, hogy néznek ki a Fotoshop-mentes fürdőruhamodellek 2](http://i.upworthy.com/nugget/58d1878ae2844500190000d1/attachments/KamieCrawford11-b3bc61cc6ed547adfb96d5b1df0a9b1c.jpg)
![Végre kiderül, hogy néznek ki a Fotoshop-mentes fürdőruhamodellek 3 Végre kiderül, hogy néznek ki a Fotoshop-mentes fürdőruhamodellek 3](https://images.mic.com/zbowdcmffe2aqa0ridqclxjhtztocyyocsqvlbsvjb7zhlewuw2vniuwmploda8u.jpg)
A döntés pedig akár még üzletileg is jól elsülhet, mivel az Aerie nevű cég, ahol három éve hagyták abba a modelleik fotoshopolását, az első üzleti negyedévben 14%-os növekedést ért el. A Target tevékenysége bizonyíthatóan jó hatással van azokra, akik eddig nem nagyon merték vállalni a testüket.
Ezt a videót például maga a Target szponzorálta: