Igencsak szokatlan kérdést tett fel az angliai McDonald’s a követőinek a Facebookon. Azt szerették volna megtudni, hogy a vendégeik milyen ízű – most figyelj – shake-be mártogatják a sültkrumplijukat. A válaszokat reakciógombokkal lehetett megadni.
A metro.co.uk szerint a fura étkezési szokás az utóbbi években lett egyre népszerűbb főleg a gyerekek és a részegek körében. Ahogy a lap fogalmaz, eddig ez egy “underground trükk” volt,
A bejegyzés természetesen nagy felhördülést váltott ki a hagyományos mártogatást preferálókból, azaz a ketchupon és majonézen felnőtt közönségből.
A tábor így két részre szakadt: a shake-pártiakra és azokra, akik egyenesen gusztustalannak tartják a módszert.
Az egyik gasztrohuligán, bizonyos Steffy hozzászólásában azt írta, imádja az epres shake-jébe mártogatni a hasábburgonyát, míg az ellentáborból Donna, saját bevallása szerint majdnem elhányta magát mikor meglátta a posztot.
A fotó alatti kommentszekció enyhén szólva elszabadult az elmúlt napon. Jelenleg már több mint 10 ezer követő szólt hozzá a bejegyzéshez.
A McDonald’s tehát kirobbantott egy háborút és most dörzsöli a tenyerét a kibontakozó dráma láttán.