Élet-Stílus

Ha közelebbről megnézed ennek a lánynak képeit, valami riasztó dolgot fogsz észrevenni

A louise.delage Instagrammnak több mint 50 ezer követője van, pedig ránézésre a fiókon nem történik semmi extra, csak egy feltűnően szép lány képeket oszt meg magáról különböző helyzetekben. Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy manapság elég könnyű ismertté válni, mégcsak

valódi produktum sem szükséges hozzá.

Az internetcelebség egyik legnagyobb központja pedig az Instagram, ahova tonnaszámra kerülnek fel olyan képek, mint amilyeneket a 25 éves, Párizsban élő lány, Louise Delage készít magáról. Egy lényegi különbség azért mégis van Louise és a többi lány között: aki tüzetesebben megnézi a feltöltött fotóit, az észrevehet valamit érdekeset.

Campagne

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on Sep 21, 2016 at 3:37pm PDT

Different place, same outfit 🌧🌧

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on Sep 20, 2016 at 12:35am PDT

White lights

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on Sep 14, 2016 at 11:42am PDT

Beach session 3 ☀️

A photo posted by Louise Delage (@louise.delage) on Sep 2, 2016 at 2:43pm PDT

Manipuláció

A szemfüleseknek feltűnhetett, hogy Delage amellett, hogy rengeteget strandol és sokat szórakozik a barátaival, szinte minden egyes képén valamilyen

alkohollal pózol.

Hol sörrel, hol borral, de akadnak olyan fotók is, amikor nem a kezében tart egy poharat, csak mellette ül, esetleg le van téve az asztalra. A képeken remekül látszik, hogy az igazán profi termékelhelyezés mennyire bele tud simulni a környezetbe, hiszen senkinek nem tűnt fel, hogy Louise Delage profilja valójában arra hivatott, hogy tudat alatt az alkoholfogyasztást propagálja.

Az egész projektet a BETC nevű francia reklámügynökség hívta életre, hogy bemutassák, milyen egyszerű eszközökkel lehet manipulálni a fogyasztókat. Az ügynökségnél remélik, hogy ezzel sok embernek felnyitották a szemét, és ezentúl kevesebben fognak bedőlni az efféle tisztességtelen reklámoknak.

The LADbible

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik