Látszólag teljesen tisztességes luxusboltot nyitott a PETA állatvédő szervezet Bangkok bevásárlónegyedében, ahol a bőrruhákat és -kiegészítőket áruló menő üzletek teljesen átlagosnak számítanak. A vásárlók nem is gyanakodtak, elvégre a semmiből felbukkanó, új márkákat népszerűsítő pop-up boltokon már senki sem lepődik meg. Aztán elkezdték közelebbről is megvizsgálni az árukat, hogy hányingerrel küzködve hőköljenek hátra.
A PETA többek között arra szeretné felhívni a figyelmet a sokkoló kampánnyal, hogy egy bőr kézitáska elkészítéséhez nem egy, hanem négy krokodilt ölnek meg, illetve, hogy csak Délkelet-Ázsia dzsungeleiben évi félmillió piton esik a divatipar áldozatául. A videót tényleg csak erős gyomrúaknak és idegzetűeknek ajánljuk – nekik viszont külön felhívjuk a figyelmüket a rendkívül meggyőző (természetesen mű) állati belsőségekre, vérre és a dobogó szívekre!