Élet-Stílus

Elkészült a pingvines John Lewis-reklám eddigi legjobb paródiája

Az ironikus verzió olyan, mintha a Csupasz pisztoly alkotói készítették volna.

A múlt héten kiemelten foglalkoztunk azzal a karácsonyi hirdetéssel, amit az összes brit honpolgár minden évben tűkön ülve vár. Tény, hogy idén is zseniális reklámmal állt elő az áruházlánc; a pingvines sztori óriási siker lett; kevesebb mint egy héttel a megjelenése után a videó nézettsége már meghaladta a 14 milliót.

Aztán bemutattuk az első paródiákat is: a villámgyorsan elkészült vicces verziók többnyire horrorisztikus, morbid kicsengést adtak az eredetileg bájos-cuki történetnek.

A legújabb változatot talán azoknak ajánljuk leginkább, akik kedvelik az olyan paródiákat, mint a Csupasz pisztoly, az Airplane! vagy a Nagy durranás. Az ismétlés kedvéért nézzük meg még egyszer az eredetit, majd pedig jöjjön az ironikus változat:

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik