Élet-Stílus
mozi (mozi)

A moziban nassolókra kevésbé hat a reklám

Koltay Miklós
Koltay Miklós

2013. 10. 18. 10:24

Aki film közben rágcsál valamit, öntudatlanul is megakadályozza, hogy hassanak rá a reklámok.


kép: Nortfhoto

Bár a szánk és az ajkunk automatikusan utánoznák az először hallott márkanevek kiejtését, a pattogatott kukorica és más csemegék rágcsálása hátrányosan befolyásolja ezt a folyamatot.Olyannyira, hogy akik ropogtatnak, hajlamosabbak elfelejteni a hirdetéseket. Az eredmények ellentmondanak azon korábbi vizsgálatoknak, amelyek szerint a rágás az agyi vérkeringés fokozásával javítja a memóriát.

Egy friss német kutatás viszont bebizonyítja, hogy a pattogatott kukorica “a legjobb védelem a reklámok agymosó hatása ellen”. A vásznon megjelenő márkák tudatosítását, a “belső beszédnek”; is hívott reflexet ugyanis megakadályozza a nassolás, pontosabban a vele járó rágás.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.