Mindössze öt perc: a minap ennyin múlt, hogy egy gyászoló kínai édesanya elérje az utolsó járatot, ami elvitte volna abba a városba, ahol lánya meghalt. De nem volt szerencséje, mire a reptérre ért, a gép már elindult.
Habár a légitársaságok zöme azt kommunikálja, csak ritkán és igen kivételes esetben hajlandók felvállalni a gépek visszafordításával járó extra költségeket és a biztos késést, a kínai China Southern Airlines munkatársai ennek a kínai édesanyának a történetét hallva egy emberként döntöttek úgy, hogy visszahívják a kifutón álldogáló gépüket.
A szóban forgó édesanya, Cheng Jing, épp egy üzleti út kapcsán tartózkodott Hangzhou-ban, amikor értesítették arról, hogy lánya Changsha városban halálos autóbalesetet szenvedett. Cheng még aznap odautazott, csakhogy ahogy a bevezetőben már említettük 5 perc híján lekéste a CZ6490-es járatot, az utolsót, ami aznap Changshaba repült.
A kétségbeesett asszony a váróteremben sírva panaszolta el utastársainak a történteket, aminek véletlenül fültanúja volt Li Huimin, a légitársaság egyik vezetője is. Szinte azonnal döntött: visszahozza a gépet. Rekordgyorsasággal beszerezte a hét – ezért felelős – részleg vezetőjének az engedélyét, és elérte, hogy a szükséges időre szabaddá tegyék a kifutópályát is.
Szerencsére a gépen tartózkodó 133 utasnak se volt ellenére a visszafordulás, így pár perccel később Chen Jing is a fedélzetre léphetett, és útnak indulhatott, hogy elbúcsúzhasson kislányától.