Valahogy így tudnánk összefoglalni azt a sokkot és döbbenetet, amit a Divány cikke kapcsán éreztünk. Egész pontosan annak a merényletnek is beillő, férficsipkealsónak a láttán, amivel többek között a divatmogul, Donatella Versace bünteti az erősebbik nemet.
A szakirodalom úgy tudja, a női fehérneműt vásárló férfiak 10%-a nem párjának, hanem magának vásárol. Olykor csipkéset is. És miért pont ilyet? Nos, mert a csipke légies, könnyed és szexi, olyan érzés, mintha nem viselnénk semmit. Úgy látszik az érzés a férfiaknak is ugyanilyen, akik válogathatnak a virágos, a pókhálós, sőt a halálfejes változatok között.
Szerencsére a csipkés férfialsó (amiről itt nézhet még több képet) egyelőre nem trend, és szerény véleményünk szerint soha nem is lesz az. Önök szerint?