Ma már szinte az egész világ, 10-ből átlagosan 8 ember tusfürdőt használ a napi tisztálkodáshoz. A választáson nincs is mit csodálkozni: szemben a szappanokkal, tusfürdőből szinte minden áruház – sőt, még a kisebb boltok is – hatalmas választékot tartanak, így a vásárlók többféle illat és összetevő között válogathatnak minden alkalommal.
A tusfürdők eladhatóságát javítja az is, hogy gyártóik különleges tulajdonságokkal árulják őket, attól függően, milyen összetevőkből készültek. Így lehet, hogy már van aromaterápiás, élénkítő, másnaposság ellen készült és elalvást segítő termék is.
A kritikusok az óriási népszerűség ellenére nincsenek elragadtatva: szerintük nincs még egy termék, amit ennyire szeretnének, annak ellenére, hogy nyilvánvalóan drága, nehéz kinyitni, nem praktikus és nem lehet minden testrészre használni – gondoljunk csak a lábra -, ráadásul évente több millió litert pazarlunk el belőle.