Élet-Stílus

Milyen nevet adna a kedvenc sörének?

Egy litván sörgyártó cég a vásárlóira bízta, hogy elnevezzék az új terméküket.

Az Utenos cég legújabb söre különleges anyagokból készült, és állítólag annyira finom lett, hogy még a marketingesek szava is elállt, amikor megkóstolták. Nem is tudtak a sörnek azonnal nevet adni, ezért gondoltak egyet, és a név nélkül, üres címkékkel hozták forgalomba a sört, és rábízták a vásárlókra, hogy nevezzék el.

Az online kampány végén – köszönhetően Rebecca Black Friday című számának – a legtöbb szavazatot a Friday név kapta, amivel az Utenosnak sem volt különösebb baja. Az új termékeket ezért már ezen a néven hozták forgalomba. Túl azon, hogy ezzel a módszerrel nagyon hamar ötletes nevet találtak, egy füst alatt megoldották a reklámozást is, ugyanis a Friday messze a legismertebb márka lett a versenytársai között.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik