Élet-Stílus

Botrány a kólásdoboz körül

Sári Veronika
Sári Veronika

újságíró. 2011. 02. 16. 13:27

Rájár a rúd a világ két legismertebb kólagyártójára: a Coca-Colának a szupertitkos recept miatt fáj a feje, míg a Pepsinek az önérzetes nőkkel gyűlt meg a baja.

Korábban a témában:

A napokban – ahogy arról itt beszámoltunk – egy amerikai rádióműsor rukkolt elő a hírrel, hogy megszerezték a Coca-Cola szupertitkos receptjét. A műsor a hozzávalók listáját egy 32 évvel ezelőtt közölt fotón vélte felfedezni: a képen egész pontosan egy nyitott napló látszik, benne a kóla receptúrájával. A vállalat ma végre megszólalt az ügyben, a szóvivőjük Kerry Tessler cáfolta, hogy az eredeti mixtúra került volna nyilvánosságra. Hozzátette a titkos formulát eddig is sokan próbálták megfejteni, de még senkinek sem sikerült.

Mindeközben a New York-i Divathéten parádézó Pepsi is megégette magát. Az italcég gyönyörű modellek gyűrűjében leplezte le az idei évre készített light-kólás dobozát, de azt a közönség nem úgy fogadta, ahogy a cég vezetése várta. A kritikusoknál főleg az verte ki a biztosítékot, hogy a doboz idén jóval vékonyabb és magasabb, mint korábban: úgy vélik, hogy a Pepsi ezzel a sovány, anorexiás nők mellett teszi le a voksát. Nem segít a helyzeten a kólásdobozhoz csatolt szlogen sem, eszerint ezt az italt a szép és magabiztos nőknek találták ki.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.