Élet-Stílus

És te, hol szereted?

A napokban új őrület söpör végig a Facebookon: a férfiak értetlenkednek, míg a nők mosolyognak.

Az utóbbi néhány napban a népszerű közösségi oldal női felhasználói közül egyre több állította be állapotjelzésként az „I like it on…” kezdetű mondatot, amihez tetszőleges helyszíneket, például floor, table, couch párosítottak. A teljes mondat magyarul körülbelül annyit tesz, hogy az „folyosón, asztalon, kanapén szeretem.” A meglehetősen furcsa jelenségnek azonban üzenete van.

Egy körüzenetből ugyanis kiderült, hogy a hirtelen megjelenő állapotjelzések tulajdonképpen egy vírusmarketing-kampány eredményei, amivel a nők a mellrák veszélyeire szeretnék – ezen a rendhagyó módon – felhívni a figyelmet. A vírusmarketing már tavaly is hódított: akkor a nőknek a melltartójuk színét kellett beírniuk. A mostani kampány a táskájukra vonatkozik, vagyis arra, hova teszik hazaérkezésükkor a legszívesebben.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik