Élet-Stílus

Testfestéssel a mellrák ellen

Nem sokkol, nem üt: a szingapúri kampány úgy tűnik, mégis működik.

A Szingapúri Mellrák Alapítvány szokatlan kampányával a mellrák elleni küzdelemre és az időben végzett vizsgálatok jelentőségére szeretné felhívni az emberek figyelmét. Ebből a célból jött létre a DDB Worldwide szingapúri irodájában a nem mindennapi felvilágosító, figyelemfelkeltő kampány. A Szingapúri Mellrák Alapítvány hirdetését a Republic Studios munkatársai alkották meg, Bill Tikos művészeti vezetése mellett.

Az időben felismert betegségnek a mellrák elleni küzdelem során rendkívül nagy szerep jut, ezt próbálják meg hangsúlyozni a látványos, testre festett képekkel, ahogy erre mutatna rá a szlogen is: „are you obsessed with the right things?”, azaz „Valóban a jó dolgokkal vagy elfoglalva?”. A kampány legnagyobb erősségei a vizuális elemek, amelyek hatékonyan kiemelik a hasonlók sorából.

AJÁNLOTT LINKEK:

Testfestéssel a mellrák ellen (designpumpa)
Egészség Hídja Összefogás
A mellrákról

Ajánlott videó

Olvasói sztorik