Élet-Stílus

A répa márpedig szexi, és jobb, mint a chips

Amerikában legalábbis erről próbálják meggyőzni a fiatalokat.

A zöldség nem örvend túlzottan nagy sikernek az Egyesült Államokban, ezért 50 termeléssel és feldolgozással foglalkozó cég most összefogott, hogy javítsanak a siralmas helyzeten. A szervezet a chipsekhez hasonló csomagolást dolgozott ki a termékeknek, és futurisztikus automatákkal jelent meg az iskolákban.

A cégek emellett nagy hangsúlyt fektettek a reklámkampányra is: olyan reklámfilmek árasztották el a csatornákat, melyeken a répát „extrém szexi nassolnivalónak” állítják be. A reklámpszichológusok azonban már most figyelmeztetnek, hogy ez az agresszív kampány könnyen visszafele sülhet el: szerintük a gyerekek hamar elvesztik a lelkesedésüket, ha megtudják, hogy a színes reklámok mögött az egyszerű répa áll.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik