A világszerte kedvelt kávélánc a közép- és kelet-európai régiójának márkavezetője Vladan Armus elmondta, hogy büszkék arra, hogy részesei lehetnek a hagyomány továbbléptetésnek, a régió elnöke egyúttal hozzátette azt is, hogy Magyarország a többi kelet- és közép-európai országhoz hasonlóan jelentős piacot jelent a Starbucks számára.
A Starbucks több mint 1700 helyszínen 29 európai, közel keleti és afrikai országban képviselteti magát és 1971 óta elkötelezett híve annak, hogy a legmagasabb minőségű kávét szolgálja fel. Magyarországon, ahogy Európa többi országában is 100%-ban bevizsgált eszpresszót használnak majd a kávékészítéshez, amivel a vásárlók a kávétermesztők megélhetését is támogatják. Jelenleg a Starbucks hálózata a minőségi kávé első számú előállítója és értékesítője a világon.
Ajánlott linkek: