A Prix d’Excellence de la Beauté az egyetlen igazi nemzetközi elismerés a szépségápolási termékek piacán. A szakmai elismerésből a vásárlók is profitálnak, hiszen segítséget kapnak ahhoz, hogyan igazódhatnak el a kozmetikaipar labirintusában.
Idén Párizsban 10 szépségápolási termék kapott díjat, Budapesten pedig 7 termék magyarországi képviselője részesült Prix d’Excellence de la Beauté elismerésben a március 17-i díjátadáson.
A 2010-es év hazai díjazottjai:
Avène Tolérance Extreme arc- és arctisztító krém
A termék csomagolástechnikája lehetővé teszi, hogy a krém tartósítószer nélkül is megőrizze sterilitását egészen a felhasználás végéig. A krém hiperérzékeny, intoleráns bőr ápolására is alkalmas.
Shiseido Perfect Rouge ajakrúzsok
Húsz féle csillogó, élénk árnyalat fényvisszaverő pigmentekkel, melyek láthatatlanná teszik a barázdákat és hosszan tartó csillogást kölcsönöznek ajkunknak.
Yves Saint Laurent Teint Resist alapozó
Kijavítja a bőrhibákat, élénk, üde arcszínt kölcsönöz a bőrnek. Szilikon összetételének köszönhetően az arcbőr simább és feszesebb lesz. Tökéletes fedést biztosít, eltünteti a pigmentfoltokat és a bőrhibákat.
L’Oréal Paris Professionnel INOA hajfesték
Az ammóniamentes, tápláló olajokban gazdag hajfesték igazi újdonság. Használatával a hajszálak nem sérülnek, a benne található gazdag olajok fénnyel töltik meg a hajszínt, hogy az egészségesen csillogó legyen.
Lancôme Sérum Généfique szérum
Az első olyan szérum, amely aktiválja a fiatalságért felelős géneket arcápolás közben. A termék több mint tíz évig tartó génkutatások eredménye. Elsősorban abban segít, hogy a bőr visszanyerje regenerálódási képességét.
Dior Multi Perfection Capture Totale arcápoló, Diorskin Nude alapozó
(A zsűri különdíja)
A Capture Total arckrém olyan hatóanyagot tartalmaz, amely visszafordítja a bőr proteinjeinek oxidációját, megőrzi a bőr szépségét és hatékonyan kezeli az öregedési folyamatokat, a Diorskin Nude alapozó pedig tökéletesen fedi az arcbőrt.
Yves Rocher
(Etikai díj)
A márka az ökológia úttörője: figyel a biológia egyensúlyra, megóvja a fákat és a Földet a felesleges pusztításoktól. Tiszteli a környezetet, úgy válogatja meg a termékeket és a csomagolást, hogy azzal ne ártson a természetnek.
(A Marie Claire és az fn.hu kiadója is a Sanoma Budapest Zrt.)