Élet-Stílus

Csúcsfogyasztó: karakteres borok

A boros címkék nem feltétlen árulkodóak abban a tekintetben, hogy milyen valójában a bor ízvilága. Egy egyszerű designfogással arcot adtak a nedűnek.

Egy osztrák! borászat, olyan termékcsaláddal állt elő, amelyen a címkék arcképekkel írják le a borospalack tartalmának karakterét. Az osztrák cég ennek alapján kilencféle ember és bortípust ismer.

A rendezés szempontját a kor, a nem, és a személyiség adja. (A fiatal arc, fiatal és könnyű bort jelent) és az egyszerű gondolatmenet kiegészül családi kapcsolatok figyelembevételével is. Így mást iszik apa, testvér, nagyapa. Ennek megfelelően a borostás bátyó bora karcosabb nehezebb. A burgenlandi székhelyű cég honlapján bőséges leírás található a személyiségekről.

Csúcsfogyasztó: karakteres borok 1

Az árak is szépen szóródnak, egy fiatal lányka bora alig 10 euró, míg a legkomolyabb palackok, amelyeket nagyszülők arcképei díszítik 74 eurót kóstálnak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik