Élet-Stílus

Debrecen kommunikál a legjobban

Debrecen, Esztergom és Balatonfüred volt az előző évben a legjobban kommunikáló város az Image Factory és az Observer Budapest Médiafigyelő kutatása szerint.

Második alkalommal elvégzett kutatás szerint a megyei jogú városok között Debrecen, a nagyvárosok között Esztergom, a kisvárosok körében Balatonfüred imázsa volt a legvonzóbb 2008-ban. A kutatás során az Image Factory az országos médiában megjelent, a vizsgált településekkel kapcsolatos sajtóhíreket gyűjtötték és rendszerezték. Vizsgálták a hírek mennyiségét, minőségét, valamint a tudatosságot, emellett értékelték a városok honlapjait is.

A nagy nyertesek közül Békéscsaba emelkedik ki, amely a 2007-es 16. helyről a 4. helyre lépett elő 2008-ban. Míg a nagy visszaesők közé Pécs tartozik: a 4. helyről a 12. helyre esett vissza.

Debrecen sikerének a titka, hogy 2008-ban “egy egészpályás letámadást folytatott kommunikációban”, Budapest mellett egy második központként tudta magát definiálni. A kisvárosok mezőnyében a 19. helyet elérő Pilisvörösvár honlapját találták a legjobbnak az összes város között. A kulcsot formáló városimázsdíjakat a három nyertes város vezetője vette át.

A megyei jogú városok között Debrecent Szeged, Miskolc követi, a lista végén Nagykanizsa, Érd és végül Salgótarján szerepel. A nagyvárosoknál Esztergom mögött végzett másodikként Gyula, harmadikként Szentendre. A sort Ózd, Hatvan és Gyál zárja. A kisvárosok mezőnyében második helyet ért el Paks, harmadik helyezett Sárvár lett, leghátul végzett Százhalombatta, Szarvas és Lajosmizse.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik