Kapcsolódó linkek
A Ferrarival folytatott megbeszélései azonban októberben végképp zátonyra futottak, s noha a Red Bull és a Toyota is képbe került, Ross Brawn végül a Hondával egyezett meg.
Michael Schumacherrel sikert sikerre halmozott (vezess.hu)
Jövőre már ő ül a csapatvezetői székben, míg elődje, Nick Fry vezérigazgatóként dolgozik tovább a japán csapatnál.
A Honda fennállása leggyatrább évadján van túl a modern érában: Jenson Button mindössze hat pontot szerzett, míg csapattársa, a brazil Rubens Barrichello 15 éves F1-es karrierje során először nulla ponttal zárt. Button a napokban ki is fakadt. „Az autó döglött kutya volt, nem szeretnék átélni még egy ilyen szezont. Kedvelem a Hondát, jó lenne itt versenyeket nyerni, ám ha nem lesz jelentős változás, nem fogok az érzelmeimre hallgatni” – így a brit pilóta.
Brawn neve garancia a fejlődésre, de mivel a Honda jövő évi autójának tervei már készen állnak, az 52 éves szakember elsősorban arra fókuszál, hogy 2009-re versenyképes csapattá formálja a Hondát.
Ferrari: Todt helyett Domenicali
A világbajnok Ferrari istálló is vált a csapatfőnöki poszton: Jean Todt helyét az eddig sportigazgató Stefano Domenicali veszi át január elsejétől. Todt feljebb lépett, a jövőben a gyár irányításában kap vezető szerepet. A Ferrarinál más poszton is változtattak: az eddigi technikai igazgató, Mario Almondo operatív igazgató lesz, míg korábbi feladatait Aldo Costa veszi át. A főmérnök Gilles Simon lesz.