Szeptemberben hozták nyilvánosságra, hogy a Red Bullnak sikerült megegyeznie a Renault-val mint motorszállítóval. Azóta kérdéses volt, hogy vajon az első számú csapat vagy a Toro Rosso kapja-e a bajnokcsapat autóit, illetve, hogy akkor kik kapják a Ferrari-erőforrásokat, amelyekre már megvolt a szerződésük.
A problémát elsősorban a Ferrari jelentette, hiszen ők 2006-ra és 2007-re a Red Bullal kötöttek szerződést. Most hivatalos közleményben tudatta a Red Bull, hogy 2007-ben ők indulnak a francia alakulat motorjaival, és a Scuderia Toro Rosso kapja az olasz V8-asokat. E szerint a Ferrarinak és a Red Bull vezetőinek sikerült megegyezniük a szerződés módosításáról.
Az új szerződés két évre szól (2008 végig), de szerepel benne az opció, amellyel további egy évre kitolható a kontraktus élettartama.
A váltást elsősorban a Red Bull új főtervezője, Adrian Newey erőltette, a Renault motorok kisebb hűtési igénye miatt, ami kevesebb megkötést okoz a karosszéria kialakításánál.
Ezzel biztossá vált, hogy a Ferrari a saját csapat mellett a jövőben másik két csapatnak is szállít majd motorokat, hiszen a Toro Rosso mellett a Spykerrel is megegyeztek.