Egyre inkább ütőképes csapattá ál össze a Midland, amely idén átalakult Spykerré. Nem ülnek a babérjaikon a holland tulajdonosok, szereztek maguknak jó kis Ferrari-motorokat a következő évre, és nekiláttak a pénzszerzésnek is.
2007-től új szponzor, a RotoZip támogatja a csapatot. A név egy új márkát takar Európában, a cég professzionális barkácskészülékekkel foglalkozik. Eredetileg 1972-ben alapították az Egyesült Államokban, s 2003-ban felvásárolta a Bosch. 2007-ben vezetik be az európai piacra a RotoZip márkát, ehhez szeretnék felhasználni a Forma–1 népszerűségét.
Kétéves szerződést kötöttek a felek, melynek értelmében mind a versenyzők overallján, mind a versenyautók karosszériáján ott virít a RotoZip logója.
„Bár az idei szezon már véget ért, a munka már megkezdődött 2007-re. Az olyan hosszú távú együttműködések, mint amilyen a RotoZippel köttetett, kétségtelenül erősítik helyzetünket, és segítik a célunk elérését: a tél folyamán versenyképes autót összerakni” – mondta Colin Kolles csapatfőnök.