Élet-Stílus

Az America Online szórakoztató portált tesztel

Sokáig tartotta magát Amerika egyik legnagyobb internet vállalata ahhoz, hogy szolgáltatásait a felhasználók csak előfizetéses megoldással érhették el. Az utóbbi időben az AOL egyre inkább nyit az ingyenes szolgáltatások irányába.

Legutóbb ingyenes levelező szolgáltatást és tárhely kapacitást kínált az AOL az internetezőknek, most pedig egy szórakoztató jellegű portállal lepte meg az felhasználókat.

A Time Warner online diviziója bejelentette, hogy új – tesztelés alatt álló – portálján azoknak a felhasználóknak az igényeit szeretné kiszolgálni, akik már rendelkeznek a szélessávú internet előnyeivel. Az egyéni koncepció és tartalom mellett számos videó is gazdagítja majd a szórakoztató portál kínálatát. A koncepció szerint a broadband alkalmazások a felhasználókat arra ösztönzik, hogy alacsonyabb sebességű internet hozzáférésüket gyorsabbra cseréljék. Ez motiválta az AOL vezetését is egy ilyen jellegű webhely kialakítására.

Az AOL kalkulációit az is igazolni látszik, hogy a világba egyre inkább terjed a szélessávú internet. Márciusi adatok szerint immáron közel 164 millió felhasználó rendelkezik nagysebességű eléréssel, az elterjedés dinamikáját tekintve ez egy év alatt mintegy harmadával növekvő a felhasználó számot jelent. Az amerikai piac 36.5 millió broadband tulajdonossal nem csak a legdinamikusabb, de a legnagyobb is a világon.

A 20 millió aktív felhasználóval rendelkező AOL további felhasználószám bővülésre számít az új szolgáltatások bevezetésével párhuzamosan. A most tesztelés alatt álló portál, több mint 25 programcsatornát kínál zene, rádió, film, játék, sport, hír és gazdaság témában. A csatornák videó kínálata tartalmaz fogyókúra-, fitnessz- gazdasági-, családi-, ismerkedési- és karrier tanácsokat is.

A portál nem nélkülözi a megszokott AOL azonnali üzenetküldő szolgáltatást sem, amely mellett a már ingyenes webmail és 2 GB-os ingyen tárhely is igen vonzó lehet a felhasználók számára.

A legújabb fejlesztések között találjuk a MapQuest, Moviefone és az InStore alkalmazást, amely mindegyike valamely Yahoo újdonság alternatívájaként szerepel a portál szolgáltatásai között.

Az AOL jelentős fejlesztéseitől azt várja, hogy a portál segítségével a vetélytárs Yahoo előnyét csökkentheti a felhasználók egy részének átcsábításával.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik