Legutóbb ingyenes levelező szolgáltatást és tárhely kapacitást kínált az AOL az internetezőknek, most pedig egy szórakoztató jellegű portállal lepte meg az felhasználókat.
A Time Warner online diviziója bejelentette, hogy új – tesztelés alatt álló – portálján azoknak a felhasználóknak az igényeit szeretné kiszolgálni, akik már rendelkeznek a szélessávú internet előnyeivel. Az egyéni koncepció és tartalom mellett számos videó is gazdagítja majd a szórakoztató portál kínálatát. A koncepció szerint a broadband alkalmazások a felhasználókat arra ösztönzik, hogy alacsonyabb sebességű internet hozzáférésüket gyorsabbra cseréljék. Ez motiválta az AOL vezetését is egy ilyen jellegű webhely kialakítására.
Az AOL kalkulációit az is igazolni látszik, hogy a világba egyre inkább terjed a szélessávú internet. Márciusi adatok szerint immáron közel 164 millió felhasználó rendelkezik nagysebességű eléréssel, az elterjedés dinamikáját tekintve ez egy év alatt mintegy harmadával növekvő a felhasználó számot jelent. Az amerikai piac 36.5 millió broadband tulajdonossal nem csak a legdinamikusabb, de a legnagyobb is a világon.
A 20 millió aktív felhasználóval rendelkező AOL további felhasználószám bővülésre számít az új szolgáltatások bevezetésével párhuzamosan. A most tesztelés alatt álló portál, több mint 25 programcsatornát kínál zene, rádió, film, játék, sport, hír és gazdaság témában. A csatornák videó kínálata tartalmaz fogyókúra-, fitnessz- gazdasági-, családi-, ismerkedési- és karrier tanácsokat is.
A portál nem nélkülözi a megszokott AOL azonnali üzenetküldő szolgáltatást sem, amely mellett a már ingyenes webmail és 2 GB-os ingyen tárhely is igen vonzó lehet a felhasználók számára.
A legújabb fejlesztések között találjuk a MapQuest, Moviefone és az InStore alkalmazást, amely mindegyike valamely Yahoo újdonság alternatívájaként szerepel a portál szolgáltatásai között.
Az AOL jelentős fejlesztéseitől azt várja, hogy a portál segítségével a vetélytárs Yahoo előnyét csökkentheti a felhasználók egy részének átcsábításával.