Szórakozás

Eddig bírta a Bumeráng Magazin

A héten jelenik meg az utolsó Bumeráng Magazin, nem volt meg az összhang.

Bár csak októberben indult, máris kivonul a lappiacról a reggeli rádióműsort felváltó Bumeráng Magazin. Az egyik készítő, Bochkor Gábor úgy nyilatkozott: „Az első lapszámok után új szempontok merültek fel a folytatással kapcsolatban, de a konkrét ötletekben, koncepcióban nagyon eltérőek voltak a vélemények a kiadó cég és közöttünk.” A rádiós hozzátette: „Az elképzelések összehangolása sokáig nem vezetett sikerre, s attól tartva, hogy emiatt a márkanév hosszú távon esetleg megsérülhet, márkatulajdonosokként úgy döntöttünk, hogy a lap ne ezen a néven fusson tovább.”

A lapot finanszírozó Geomédia Zrt. vezérigazgató-helyettese, Földes Ádám, aki emellett a Bumeráng Magazin Kft. ügyvezetője is; elmondta: „Ezután sajnos egyértelmű volt a döntés, hogy összehangolt koncepció hiányában nincs értelme a folytatásnak, ki kell vinni a lapot a piacról, hiszen a létrehozásának fundamentuma volt az együttműködés.” Szerinte azonban a kudarc ellenére is békésen váltak el egymástól.

Az először október 12-én, péntekenként megjelenő lap így, a maival együtt nyolc számot élt meg. Bochkorék eredeti célja az volt, hogy jobb bulvárlapot csináljanak, mint a többi.

A Hír24 megkereste Boros Lajost is, aki azonban nem kívánta kommentálni az ügyet.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik