Avagy a 2-es metró az alagútban áll meg, a 70-es trolit az utasok tolják helyre, a posztok meg valahogy most mégsem jönnek. Minden fejlesztésnél ugrál, hogy anno még ő indította el, ő intézte, ő írta alá, ő beszélt róla először. Csak ilyenkor hallgat.
– írja Lázár János építési és közlekedési miniszter, aki egyébként a Máv-ért is felelős. Azt, hogy pontosan kire gondol, nem írja le, de gyanús, hogy Vitézy Dávidra, ebben a Vitézy Dávid-hangulatú posztban. A poszthoz mellékelt egy videót is, amelyen az látszik, hogy az utasok tolják be a trolit.
A trolikkal egyébként sűrűn előfordul, hogy ha olyan helyen állnak meg, ahol nincs elég feszültség a hálózatban, nem tudnak továbbmenni. Ilyen helyeken alapvetően nem szoktak megállni, csak forgalmi okok miatt. A kettes metró még tegnap gyulladt ki, a vonal egyik szakaszán azóta sem jár a metró.
1. Aki az intézkedéseivel minden vasúti járműbeszerzést leállított, minden vasúti felújítást törölt, és akinek a minisztersége alatt látványosan omlott össze a vasúti közlekedés, és akinek az egyetlen vasútfejlesztési eredménye egy kifestett állomási klotyó, nos, attól pont annyira hiteles egy lerobbant troli miatt aggódni, mint amikor egy kastély- és luxusáruház-tulajdonos milliárdos méltatlankodik a luxizás miatt.
2. A kritikáim miatt a nagyon bátor Lázár miniszter néhány hete letiltott az oldaláról – ezek után minimum nem elegáns, de inkább végtelenül gyáva nekem címzett üzeneteket írnia ugyanott.
3. Ezeknél azonban sokkal fontosabb nekünk budapestieknek, hogy Lázár János személyesen állított le minden fővárosi fejlesztést, a hévek és elővárosi vasutak vagy a Galvani híd fejlesztését is. Vagy hogy mást ne mondjak, azért nem tud a főváros új trolikat vásárolni, mert az általa vezetett minisztérium blokkolja az erre elkülönített, Budapestnek járó európai uniós pénzt. Ezek után gőgösen felháborodni, hogy elromlott a troli, az nem közlekedési kormányzás, hanem pofátlan provokáció.
– reagálta Vitézy Dávid.