A Magyar Péterrel készült rendkívüli reggeli interjúk idejében 32 ezer látogatója volt a közmédia online kiadásának, a mediaklikk.hu-nak, ami a legmagasabb adat az augusztus 20-i tűzijáték közvetítése óta, és közel duplája az oldal szeptemberi átlagos napi forgalmának, írja a Telex. Igaz, ehhez hozzá tartozik az is, hogy szeptember legerősebb, jellemzően Forma-1-es futamokra eső napjait csak kevéssel sikerült lenyomnia az interjúnak.
A közmédia TV-s nézettségi adatairól nem nagyon lehet nyilvános adatokat találni, általában csak a sportközvetítések kiemelkedő nézettségével szoktak dicsekedni. Természetesen az MTVA méri a nézettséget, évi 267 millió forintnyi közpénzt el is költenek erre, az eredményeket azonban már nem hozzák nyilvánosságra. A lap ezért a magyar interneten meghatározó Gemius mérései alapján nézett utána a mediaklikk.hu látogatottságának, ami alapján valamennyire közelebb lehet kerülni ahhoz, hogy a Tisza Párt elnöke mennyire dobta meg a köztévé iránti érdeklődést az átlagoshoz képest.
Magyarnak az M1-es után egyből következő Kossuth Rádiós interjúja esetében még nehezebb bármi féle képet kapni a hallgatottságról. A Google Trends alapján a sokszorosára emelkedtek a Kossuthra irányuló keresések az interneten csütörtökön.
Az eheti alkalom előtt a Tisza Párt elnöke eddig egyszer járt a köztévében, még a június 9-i választások előtti vitán. Csütörtökön azután kapta meg a lehetőséget a legnagyobb ellenzéki párt vezetőjeként, hogy tüntetést hirdetett az MTVA Kunigunda utcai székháza elé. Egyébként nemrég már kapott meghívást, aztán többet is egymás után arra, hogy vitázzon Orbán Balázzsal, de Magyar az árvízi helyzetre hivatkozva nemet mondott. Magyar pedig amúgy sem vele, hanem Orbán Viktorral akar vitatkozni.