A DK-közeli Nyugati Fény idén összesen 78 darab Facebook-hirdetést indított, melyek mindegyike csak és kizárólag Magyar Péterről szólt, írja a Meta Ad Library adataira hivatkozva a Telex.
Míg a Fidesz liberális, baloldali ellenzékiként igyekszik beállítani Magyart, addig a DK azt üzeni, hogy nem igazi ellenzéki. A Nyugati Fény hirdetései többi között az alábbi szövegekkel futottak:
- „Magyar lényegében önmaga cáfolta, hogy ellenzéki lenne.”
- „Magyar Péter bevallotta: inkább a Fidesszel kötne koalíciót, mint az ellenzékkel.”
- „Magyar Péter szerint az ellenzék tehet az Orbán-rendszerről. Nem Orbán, hanem Gyurcsány, a DK, a Momentum és a Jobbik a felelős. Nézd végig a videót, és utána mondd azt, hogy nem ő az új Márki-Zay Péter!”
- „Akinek eddig nem lett volna gyanús a sok Wass Albert-idézet, annak Magyar Péter újabb húzással bizonyította, hogy vérjobbos politikát képvisel.”
A pártlap az elmúlt 30 napban 3 millió forintot költött Magyar Péter lejáratására, ami aprópénz ahhoz képest, amennyit a kormányoldal fordított ugyanerre a célra. A Megafon propagandistái ez idő alatt 143 millió forintot égettek el a Facebookon Magyar hiteltelenítésére – csak az április 6-ai tüntetést megelőző héten 46 milliót hirdettek el.