A digitális szemlélet, gyakorlat jött, látott és győzött.
A mai tartalomszolgáltatók már ennek a szép új világnak szabályait, törvényszerűségeit kihasználva harcolnak a szemgolyóinkért, pontosabban és elegánsan: a figyelmünkért. Az így külön elnevezéssel figyelemgazdaságnak hívott területen egyre többen szállnak ringbe.
Mi változott évtizedes távlatban? Miért és hogyan fizetnek a nézők? Mi van a generációváltással a tartalomkészítőknél?
Ezekről és sok más izgalmas kérdésről beszélgettünk Csermely Ákossal, aki hosszú-hosszú évek óta rendezi meg a média, kommunikációs és digitális szakma legfontosabb rendezvényeit. Régi idők tanújaként maga is részese az analógból indult átalakulásnak, éppen ezért rendkívül érdekes, amit ennyi idő távlatából megtapasztalva elmesélt az IT Akták adásaiban.
Az adások szakértője: Csermely Ákos, Digital Hungary, ügyvezető
Műsorvezető: Kánai András, Meraki Marketing, B2B kreatív igazgató