Egy evőeszköztartót vitt vissza az egyik vásárló a budapesti, Örs vezér téri IKEA-ba. Mivel az ügyfélszolgálaton sokat kellett várni, a férfi felvett egy telefonhívást, de amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával megbeszélte, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést – számolt be az rtl.hu.
A cikk szerint az ügyintézőt bosszanthatta, hogy a férfi telefonnal a kezében lépett a pulthoz, a reklamáló ugyanis otthon vette észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett a
TELEFONÁLÓ FASZ
megnevezés szerepelt.
A férfi elmondta,
Persze, bosszankodtam, de azért napokig nem fogom cipelni
Jelezte egyébként, hogy azért egy online reklamációt elküldött az IKEA-nak, jelezve, hogy a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét. Az ügyfélszolgálat elnézést kért a történtekért, és egy kétfős ebédmeghívást ajánlott fel a vásárlónak az áruház éttermében.
A cég megvált a dolgozótól: