Belföld

Új nevet kap a Foodpanda

Szajki Bálint / 24.hu
Szajki Bálint / 24.hu

Foodora néven folytatja magyarországi tevékenységét a Foodpanda, az egyik legismertebb ételrendelési platform. Az anyacég, a Delivery Hero régiós konszolidációjának következő lépéseként számos európai piacát egyesíti a Foodora márkanév alatt – derül ki a vállalat közleményéből.

Magyarország Ausztriával, Csehországgal és Szlovákiával együtt vált a Foodora márkára, míg Svédországban, Norvégiában, Finnországban és Dániában – ahol már Foodora néven érhető el a szolgáltatás – jelentős arculati frissítésen esik majd át a márka. Emellett a cég előfizetői programja is rövidesen elindul, amely korlátlan ingyenes házhoz szállítást és exkluzív ajánlatokat kínál majd.

A frissített alkalmazás az új arculattal és névvel április 11–17. között jelenik meg.

Az Index cikke szerint a cég sajtótájékoztatóján az is kiderült, hogy a Foodora egy angol és olasz szójáték, melynek jelentése „étel, most”, továbbá, hogy az arculatot tekintve domináns marad a rózsaszín, ám az árnyalata még élénkebb lesz.

A kiszállítási díjra vonatkozó kérdésre az étel-házhozszállítási szolgáltatást nyújtó cég ügyvezetője elmondta, hogy ez érzékeny a vásárlóknál, az áremelkedés pedig két tényezővel indokolható:

a kata kivezetésével, valamint az üzemanyagköltségek emelkedésével.

A cég két évvel ezelőtt már egyszer nevet változtatott: a NetPincér 2021 szeptemberében jelentette be, hogy Foodpanda néven és teljesen új arculattal működik tovább. A hazai alapítású NetPincér 1999-ben kezdte meg működését Magyarországon, és 2016-ban lett tagja a világszerte több mint 50 országban jelen lévő Delivery Hero vállalatcsoportnak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik