Bőven érkeznek kormányzati és kormányközeli hirdetések a a twn.hu nevű bulvároldalra, amely Rogán-Gaál Cecília és Sarka Kata egyik közös vállalkozása – írja a Direkt36.
Az oldal szokatlan sikereiről június végén a 24.hu jelentkezett hosszabb elemzéssel, melyből kiderül, hogy a 2018 végén létrehozott Twn.hu-nál jóval nagyobb forgalmat generáló oldalak (például Mfor.hu vagy Wmn.hu) is lényegesen kisebb árbevételre tettek szert, annak ellenére, hogy az ismert magyar mérőoldal szerint a twn.hu nem szokott beférni a 150 leglátogatottabb magyar oldal közé, és a Facebookon is visszafogott a teljesítményük.
Az egyik ilyen hirdetés a Poggyász című, TV2-n futó utazós műsor, melynek együttműködő partnere a Rogán Antal minisztériuma által felügyelt Magyar Turisztikai Ügynökség.
Megjelentek közvetlenül a kormányhoz kötődő hirdetések is: az oldalon beágyazott videóként jelentek meg júliusban a kormány legújabb, az Oroszország elleni szankciókat ellenző, az árstopot és a rezsicsökkentést méltató kisfilmjei. A hirdetés kattintás után a Magyarország Kormánya nevű hivatalos YouTube-csatornára visz.
Az oldal mobilos verziójában korábban több cikknél a Szerencsejáték Zrt. hirdetései is megjelentek. Az állami tulajdonban lévő cég tulajdonosi jogokat gyakorló szervezete szintén a Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetiroda.
A Miniszterelnöki Kabinetiroda a TWN-en megjelenő hirdetésekről azt nyilatkozta a Direkt36-nak, hogy nem ők döntenek „a kampányban használt médiumokról, hanem az ügynökség, aki maga rakja össze a média mixet”.