Belföld koronavírus

150 millióból kampányol a BKK, hogy az emberek újra felszálljanak

Farkas Norbert / 24.hu
Farkas Norbert / 24.hu

A Népszava arról számol be, hogy 150 milliós kampányba fog a BKK, hogy a járvány miatt a tömegközlekedéstől elszokott utasokat visszacsábítsa.

A koronavírus-járvány ugyanis csaknem felére csökkentette a közösségi közlekedést használók számát, így 25,5 milliárd forintos menetdíjkiesést könyvelt el tavaly a cég, miközben 100 millió forintot költött a koronavírus-járvány elleni védekezésre.   

A tenderen nyertes vállalkozó feladata lesz a BKK folyamatos, illetve kampányszerű kommunikációjához kapcsolódó médiaügynökségi, médiatervezési és médiavásárlási feladatok ellátása. A BKK 5-15 kampányt is indítana – írja a Népszava.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik