Belföld

Magyarországra jön Európa vezető online divatáruháza

JENS KALAENE / dpa-Zentralbild / dpa Picture-Alliance via AFP
JENS KALAENE / dpa-Zentralbild / dpa Picture-Alliance via AFP

Európa vezető online életmód- és divatáruháza, a Zalando bejelentette, hogy a közeljövőben 8 új piacon jelenik meg: Horvátországban, Észtországban, Lettországban, Litvániában, Szlovákiában és Szlovéniában még idén, Magyarországon és Romániában pedig 2022-ben indul el platform. 2020 során a Zalando aktív vásárlóinak száma 25 százalékkal nőtt, és elérte a 38,7 millió főt, áll a cég közleményében.

A rendkívül eredményes 2020-as üzleti évet követően a Zalando jelentősen emelte várakozásait, és célja a 2025-ös üzleti évre meghaladni a 30 milliárd eurós bruttó áru volument (GMV). A vállalat hosszú távon arra törekszik, hogy a hozzávetőlegesen 450 milliárd euró értékű teljes európai divatpiac 10 százalékát szolgálhassa ki.

Robert Gentz, a Zalando társ-ügyvezetője elmondta,

2020 olyan év volt, amelyet korábban nem láthattunk. Továbbra is hosszútávú célunkat tartjuk szem előtt, hogy a Zalando legyen a kiindulópont a divat világában. A következő években is a növekedésre és a hosszútávú beruházásokra koncentrálunk majd.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik