A járványhelyzet okozta árbevétel-csökkenés miatt jelentős költségcsökkentésre van szükség a kiadóban, emiatt a jövőben kevesebb főszerkesztő vezeti a magazin portfolió termékeit
– közölte Lipták Tímea magazin divízióigazgató.
A kiadó 1998-ban indította útjára a Storyt. A piacvezető magazin a hazai sztárok életének izgalmas momentumairól számol be elsőként, hiszen a nagy sztárok igazán a Storyval, a leghitelesebb bulvármagazinnal szeretik megosztani élményeiket. Az év elején megújult a Story kampányszlogenje: Sztoriban vagyok! Sztoriban lenni annyit jelent, mint lelkesen megosztani életünk egy-egy izgalmas történetét másokkal.
Kolossváry Balázs 2016 májusában vette át a Story magazin főszerkesztői feladatait, 2018 januárja és 2020 január között pedig a Best magazint is vezette. A Story töretlenül a vezető sztármagazin a hazai magazin piacon 608.000-es olvasottsággal[1] és több mint 130 000 eladott példánnyal[2].
Hegedűs Noémi 2008 óta a Meglepetés magazin- és időszakos kiadványainak (különszámok, Konyha&Rejtvény, Mentes konyha) főszerkesztője. A hetilap klasszikus női témákon nyugszik, de mivel olvasói körében nagy a bulvár témák iránti affinitás – akár hírességekről, akár hétköznapi hősökről legyen szó – kiemelt rovataiban folyamatosan közöl sztártémákat is.
A közel 25 éve megjelenő Meglepetés magazin 2019 II. félévében 249.000 magazin olvasót ért el, hetente közel 70.000 aktívan vásárolt példányszámmal, ezen kívül hétről hétre közel 60.000 Facebook-rajongó találkozik digitális tartalmaival a közösségi médiában.
Hegedűs Noémi kinevezése kapcsán elmondta:
Minden lapnak megvan a maga esszenciája, ami soha nem változhat, és amit mindig csak erősíteni szabad. Hogy mit várnak az olvasók a Storytól? Friss, hiteles információkat, pletykákat, drámát és szórakozást. Ez az a lényeg, amihez főszerkesztőként mindig ragaszkodni fogok. A Story magazin nem csak zászlóshajó, de alkotó műhely is. Újságíró-generációk nőttek fel és indultak innen. Szerencsére a Meglepetés magazinnál sokukkal együtt dolgozhatok. Megtiszteltetésnek érzem, hogy ezentúl ennek az alkotóműhelynek én is tagja lehetek.
A Central Médiacsoport ezúton köszöni Kolossváry Balázs munkáját, sok sikert kívánunk neki jövőbeni feladataihoz.
[1] Forrás: Kantar Hoffmann NOK olvasottságkutatás 2018/3-4 2019/1-2. né.
[2] Forrás: Matesz Print Audit Gyorsjelentés – 2020 I. né.