A következő élő közvetítés része Az MSZP egyhangú döntést hozott, a Jobbik megmagyarázta

A Fidesz két nap alatt közel 7 milliót költött Facebook-hirdetésekre

A Fidesz két friss hirdetést tett közzé Facebookon az EP-választás napján, 200-500 ezres ráfordítással, írja a hvg.hu. A hirdetésekben 24-25 százalékban a budapestieket célozták, azon belül is főleg az 55-64 éves nőket.

Az egyik hétvégi hirdetésre ennél is több, 500-999 ezer forint ment el, az elmúlt időszakban mindössze két poszt volt, amire hasonló nagyságrendű összeget költöttek, amúgy a 2-500 ezres kategória volt a legjellemzőbb.

A költéseket május 24-ig összesítették, az azt megelőző hét napban 26,5 millió forint értékben hirdetett a Fidesz. Pénteken a költéseket május 22-ig lehetett megnézni, akkor 19,8 millió forint volt a ráfordított összeg.

Azaz két nap alatt 6,7 milliót költöttek Facebook-hirdetésekre. 

Vissza a közvetítéshez
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik