Felháborott Facebook-bejegyzést tett közzé egy szentendrei anya, akinek 13 éves kislányát kedden este leszállította a kalauz a HÉV-ről, mert nem volt jegye.
Az anya leírja, hogy a kislány szeretett volna jegyet venni, de az automata a Margit híd állomáson hibás volt, ezért nem tudott. A kislány ezt elmondta a kalauznak is, felajánlotta, hogy tőle megveszi a jegyet, ám a kalauz este nyolckor, Budakalászon leszállította a gyereket a szerelvényről.
Az anya a 24.hu kérdésére azt írta, mindez kedden történt, azon a szerelvényen, amelyik 19.30-kor indult, Margit híd állomástól. Hozzátette:
az ügy extra szépsége, hogy le volt merülve a gyerek telefonja, így haza sem tudott szólni, hogy leszállították.
Az eset kapcsán elküldtük a kérdéseinket a HÉV-et üzemeltető MÁV sajtóosztályának. Azt kérdeztük tőlük,
Frissítés!
A MÁV sajtóosztálya húsz perc alatt reagált a megkeresésünkre. Azt írják:
Nagyon sajnáljuk a történteket. A jegyvizsgálat azonban a BKK kompetenciájába tartozik a héveken.
A BKK-nak elküldtük ugyanazokat a kérdéseket, amint válaszolnak, cikkünket újra frissítjük!
(Kiemelt képünk illusztráció, fotó: MTVA)