Belföld

Hazugságokat terjesztett az állami média Hadházy Ákosról és apjáról

Ezt jogerős ítélet mondja ki.

Hazudott az állami média Hadházy Ákos független képviselőről és apjáról a tavalyi országgyűlési választás előtti időszakban. A Fővárosi Törvényszék jogerősen kimondta a hirado.hu-n megjelent, a család lejáratását célzó cikkről, hogy valótlan volt, így egyrészt helyreigazítást kell közölniük, másrészt a perköltségen túl 300-300 ezer forint sérelemdíjat kell fizetniük a politikusnak és apjának.

A 444 az ítélet alapján felsorolja, miben hazudott a hirado.hu:

  • arról, hogy Hadházy Ákos és Hadházy Árpád földmutyiban lennének érintettek,
  • hogy strómanok nevére szerzett földeket juttattak volna hamis szerződésekkel Twickel György kezére,
  • hogy Hadházy Árpád az állami földekkel való trükközések egyik központi alakja volna Tolna megyében,
  • hogy Hadházy Árpád kétes szerződéseket hagyott volna jóvá,
  • hogy Hadházy Árpád mindezt a helyi agrárkamara elnöki tisztségét kihasználva végezte volna,
  • és hogy Hadházy Ákos antikorrupciós tevékenysége csak a figyelem elterelésére szolgált volna apja ügyeiről.

(Fotó: MTI / Varga György)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.