Szerda reggel a Népszava írt arról, hogy a kormány 14 vasúti mellékvonalat szüntetne meg. A lap azt írta, az önkormányzati választások előtt azért jegelnék az ügyet.
A lap információi szerint a vonalszakaszok megszüntetésének előkészítését jelzi az is, hogy Fónagy János államtitkár irányításával már javában tart a párhuzamosságokat csökkenteni hivatott egységes országos vasúti- és buszmenetrend létrehozása.
A hvg.hu a Közlekedő Tömegre hivatkozva azt írja, az alábbi 14 vonalról van szó:
- Almásfüzitő–Esztergom
- Csorna–Pápa
- Godisa–Komló
- Gyöngyös–Vámosgyörk
- Hidasnémeti–Szerencs
- Mátészalka–Csenger
- Mezőtúr–Battonya
- Mohács–Villány
- Nyékládháza–Tiszaújváros
- Nyíregyháza–Nyírbátor
- Somogyszob–Nagyatád
- Szentlőrinc–Sellye
- Tiszafüred–Karcag
- Zalaegerszeg–Rédics
Kiemelt kép: MTI/MTVA/Bizományosi/Jászai Csaba