A Magyar Idők szerint a kampány szlogenje (Magyarország jobban teljesít) nem változik és a kormány újfent be is mutatja az eddig elért eredményeket. A kormánypárti lap szerint a kabinet sikerpropagandája egyebek között kitér a minimálbér és a garantált bérminimum emelésére, a családtámogatások bővítésére, a kisvállalkozások támogatására, a gazdaság növekedésére.
A kampány a napokban tévékban, rádiókban, közterületi reklámfelületeken indul, később online reklámfilmekkel és a nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekkel folytatódik. A Magyar Idők szerint a 2013 tavasza óta használt szlogennel a kormány azt akarja hangsúlyozni, hogy számos területen ért el ugyan eredményt az ország, de még távol vagyunk a kitűzött céloktól, amire Orbán Viktor tavaly februári évértékelőjében is utalt, amikor úgy fogalmazott:
Már jobban teljesít, de még nem értünk a munkánk végére.
A kormány ugyan félrevezetőnek tartja a Munka Törvénykönyvének legutóbbi módosításának ellenzéki bírálatát, de a Magyar Idők cikke szerint újabb kampánya mégsem foglalkozik a rabszolgatörvénnyel.