Belföld
Fotó: Marjai János/24.hu

Még mindig nem sikerült megnyitni Mészáros Lőrinc 2RULE-boltját

Pető Péter
Pető Péter

főszerkesztő-helyettes. 2018. 10. 04. 07:03

Kővári Ágnes, a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó, a 2RULE nevű márkát forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója az Origónak  augusztus elején adott interjúban azt mondta:

a webshopot és a budapesti márkaboltunkat egy időben, egy kampányra építve együtt szeretnénk útjára indítani, valamikor augusztus végén, szeptember elején.

Ám a webshop azóta sem működik, és a Váci útra tervezett márkabolt sem nyílt meg, noha már október eleje van. Kérdeztük a késés okáról a céget, ám a válaszban csak megköszönték az érdeklődést, egyúttal közölték hogy a nyitásról tájékoztatják majd a sajtót és az érdeklődő közvéleményt.

Azért különös a késlekedés, mert a márka felfutása erőltetettebb ütemben zajlott. Három NB 1-es futballcsapat (Felcsút, Diósgyőr, Szombathely) már az előtt a 2RULE-t választotta, mielőtt a mezek kereskedelmi forgalomba kerültek volna. Ennél is különösebb fejlemény volt, hogy az MTVA-ban feltűntek a márka hirdetései. A 24.hu megkapta az állami média és a Magyar Sportmárka közötti szerződést, amiből kiderült: a cég nem fizet az állami cégnek a hirdetésekért, bartermegállapodás van a felek között.

Olyan hírek is eljutottak lapunkhoz, hogy a Magyar Sportmárka Zrt. nem minden partnerét fizette ki időben, éppen ezért erről is érdeklődtünk.

Ám a 2RULE-t forgalmazó cég arra a kérdésünkre nem tért ki, valóban tartozik-e alvállakozóknak, beszállítóknak. 

Ugyanakkor megnyugtattak, hogy törekszenek a partnerek legmagasabb szintű kiszolgálására.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.