Írtuk pár napja, hogy gond van a Tescókban az áruellátással. A félkész termékeknél (pékáruk) és a fagyasztott áruknál találkozhatnak a vásárlók üres, vagy alig töltött polcokkal.
Az áruházlánc azzal indokolt, hogy a vásárlók jobb kiszolgálása érdekében a közelmúltban átalakították a félkész és fagyasztott termékek logisztikáját, és bár úgy ítélték meg, az előkészítés gondos volt, mégis nem várt problémák adódtak.
Hogy ez mit jelent, jól érzékelteti a fotó, amit csütörtök késő délután készítettünk a vecsési áruházban, a fagyasztóládáknál (+ kiemelt kép):
Megismételték, hogy a közelmúltban átalakították a félkész és fagyasztott termékek logisztikáját, de megtudtuk azt is, hogy szolgáltatópartnert váltottak. Csődről viszont szó nincs, hanem megpályáztatták a logisztikai szolgáltatást, és ennek következménye volt a partnercsere.
A válaszból az is kiderült, hogy lépésről-lépésre állhat helyre a teljes korábbi pékáru és mirelitkínálat. Megerősítették, hogy a fagylaltkategória teljes elérhetőségének visszaállítása elsőbbséget élvez. De hogy mikorra lehetnek újra tele a polcok, pultok, arra nem tértek ki, vagyis nem ígértek semmi konkrétumot. Viszont biztosítottak róla, mindent megtesznek annak érdekében, hogy a megszokott termékválaszték mielőbb elérhető legyen. És még egyszer elnézést kértek.