Belföld

Lehajolt az apróért a gyűlöletkampányos Balásy cége

új nemzedék központ (új nemzedék központ, )
új nemzedék központ (új nemzedék központ, )
Az Új Nemzedék Központnak dolgoznak majd, médiaköltésekről döntenek. Vajon hol hirdetnek majd?

Ismét zsebre tett egy kommunikációs megbízást a gyűlöletkampánnyal ismertté vált Balásy Gyula egyik cége. A New Land Media ezúttal a Goodwill Communications Tanácsadó Kft.-vel közösen vittel el az Új Nemzedék Központ megbízását. A közbeszerzéseken rendre sikerrel szereplő vállakozások a Tehetségek Magyarországa program médiatervezési és -vásárlási feladatait látják majd el 37 millió forintért.Ez nagyjából annyit jelent, hogy ez a két vállalkozás dönti el, hogy hol és milyen értékben hirdessék a Tehetségek Magyarországa programot, illetve a hirdetmény szerint grafikai tervezési munkát is végeznek majd.

A hirdetmény nélküli meghívásos közbeszerzésben a New Land Média és a Goodwill Communications mellett ajánlatot tett a MyAd Marketing Kommunikációs és Tanácsadó Kft. és a Network 360 Reklámügynökség Kft.. Ez a két vállalkozás nem először keveredik egy közbeszerzésbe: 2016-ban az Átlátszó arról írt, hogy a kis, 2013-ban bejegyzett budapesti MyAd Marketing nagy meglepetésre elhappolt egy 150 milliós megbízást Csetényi Csaba Network 360 Reklámügynöksége elől.

A New Land Mediát 2013 júniusában alapították, 2015-ig összesen nem volt annyi bevétele, mint az a nettó 450 millió forint értékű megbízás, amit a Magyar Nemzeti Banktól zsákoltak be 2017-ben. Balásy Gyula másik cége, a  Lounge Design 2016-ban 400 millió forintos keretösszegű megbízást nyert el egyedüli ajánlattevőként a Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítványtól az 1956-os emlékév kommunikációjához kapcsolódóan, legnagyobb visszhangot keltő munkájuk viszont a menekültellenes plakátok megálmodása volt. Balásy Gyula tavaly százmilliós osztalékot vett fel cégei után.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik