Az Index nyomán írtunk arról kedden, hogy olyan, félmeztelen embereket ábrázoló képek jelentek meg a metróban a mozgólépcsők mellett, amelyek kísértetiesen hasonlítanak Koronczi Endre 1999-es, Testnyomatok című fotósorozatára. A felirat nélküli képekből nem derült ki, mi a mondanivaló, a képzőművész pedig azt mondta, egy százalék esélyt ad arra, hogy véletlen félreértésről volna szó, plágiumot gyanított.
Szerdán azonban jelentkezett nálunk a sloggi fehérneműmárka marketingigazgatója, Rátonyi Andrea és közölte: sem a magyar, sem a nemzetközi kampányuk készítői nem találkoztak Koronczi Endre munkájával, amit kiemelkedően jónak tartanak. Míg a Testnyomatok képein ruhadarabok és tárgyak lenyomatai láthatók a modellek bőrén, a metróban kihelyezett plakátokkal a kényelmetlen fehérneműkre és az azok által okozott problémára hívják fel a figyelmet.