Belföld

Hárommilliót fizet a kormánypárti média Vonának

24.hu
24.hu

2018. 02. 07. 13:01

Korábban a témában:

A Fidesz által a napokban telefonon is terjesztett hazugságról derült ki, hogy aki ezt a Jobbik elnökéről állította, semmivel nem tudta alátámasztani, írja szerdai közleményében a párt.

A mostani perben a Vona Gábort törökországi terrorszervezettel való kapcsolattartással illető vádakat először közlő Ripost, majd a rágalmait továbbadó 888, Lokál és Origó nevű szennylapok igazolhatták volna, hogy bármi igaz abból, amit a Jobbik elnökének törökországi előadássorozata miatt írtak, de mivel minden hazugság volt, amit erről közöltek, szembesülniük kellett a jogerős ítélőtáblai döntés képében szembejövő igazsággal

– írták, hozzátéve, hogy

a fideszes lakájmédia így összesen közel hárommillió forint sérelemdíjat és perköltséget kell fizessen a legerősebb ellenzéki párt elnökének, és nyilvános levélben kell bocsánatot kérniük tőle.

Budapest, 2017. február 18.
Vona Gábor, a Jobbik elnöke sajtótájékoztatót tart az Országgyûlés Irodaházában 2017. február 18-án. A Jobbik nyolc évben maximálná, hogy valaki miniszterelnök lehessen Magyarországon - mondta a pártelnök.
MTI Fotó: Mohai Balázs
vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Velence, 2018. szeptember 12.
Lázár János érkezik a Fidesz-KDNP frakciószövetség háromnapos kihelyezett ülésére egy velencei szállodába 2018. szeptember 12-én.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.