Régen lehetett végighallgatni annyira optimista Budapestinfót, mint amit Tarlós István főpolgármester tartott hétfőn. Ezen elmondta, parádésan halad a 3-as metró felújítása, és előrehaladott állapotban van a gödöllői HÉV és a 2-es metró összekötésének terve is. Egyvalamiről azonban nem ejtett szót a Magyar Közlekedési Klub szerint:
Már gőzerővel épülnek az első házak, sok ezer ember fog ott élni és dolgozni, ezért nem mindegy, hogy ők az 1-es villamosra és a budafoki-tétényi 33-as buszcsaládra szorulnak-e majd (vagy autóznak, bedugítva az amúgy is zsúfolt környéket). Erre lehetne megoldás a rakparti villamos továbbhúzása a Műegyetem rakparton és a Pázmány Péter sétányon.
Tarlós szerint azonban nem a főváros beruházása ez a villamos, tárgyalnak ugyanakkor a forrásokról a kormánnyal. Arról egyelőre semmit sem tudni, mikor történhet az első kapavágás. Ráadásul az se feltétlen lenne elég a terület közlekedésének, ha az északi csücskébe teszik a villamos végállomását.
Egy erőteljesen megszűrt összefoglaló a mai Budapestinfóról. Sajnos egy lényeges kérdés-válasz kimaradt, nevezetesen a M…
Közzétette: Magyar Közlekedési Klub – 2018. január 29.
(Kiemelt kép: Facebook/ BudaPart – Kopaszi gát)