Belföld

Négymilliárdért népszerűsítik Magyarországot Balásy Gyula cégei

Német, orosz, arab, amerikai és kínai turistákat is hazánkba kell csalogatniuk.

A kormányzati kommunikációs tendereken szép sikerrel szereplő Balásy Gyula cégei újabb 3,95 milliárd forintos tendert nyertek – ezúttal a magyarországi turizmust kell népszerűsíteniük külföldön.

A nyílt közbeszerzést még májusban írta ki a Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal, az eredmény pedig december 9-én jelent meg az uniós értesítőben. A megbízást közös ajánlattevőként kapta a Balásy tulajdonában lévő Lounge Design Kft. és a New Land Media Kft., illetve a Young and Rubicam nemzetközi reklámügynökség tulajdonában lévő MEC Hungary Kft. – írja az Átlátszó. A portál megjegyzi: Balásy cégei nagyjából egy éve „vették át” Csetényi Csaba érdekeltségeitől a többmilliárdos kormányzati „tájékoztató kampányok” lebonyolítását.

A tendernyertes cégek feladata egyebek mellett egy bel- és külföldön egyaránt érvényes, egységes arculatú turisztikai márka, valamint imázsfilmek és termékhirdetések megalkotása. A kreatív anyagokat a célországok – Lengyelország, Románia, Ausztria, Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Hollandia, Oroszország és FÁK-országok, Arab-öböl menti országok, Amerikai Egyesült Államok, Kanada és Kína – nyelvén kell elkészíteniük, illetve további médiakampányokat lebonyolítaniuk a kiemelt célpiacokon.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik