Mint korábban megírtuk, Maros Ákos egykori színész-táncos és televíziós műsorvezető arccal és névvel vállalta, hogy Kerényi Miklós Gábor, az Operettszínház művészeti vezetője és volt igazgatója molesztálta.
Elmondta, hogy lekésett néhány színpadi hívásról, amit Kerényi Miklós Gábor – joggal – zokon vett, majd az egyik ilyen esetnél a rendező a mikrofonba ordított a Dóm téren, hogy ki van rúgva. Este viszont hangnemet váltott, azt mondta neki, hogy meg kell büntetnie, mégpedig úgy, hogy elfenekeli. Maros azt hitte, hogy ez vicc, azt gondolta, a rendező el akar vele beszélgetni, amire nyitott volt, mert örült, hogy ennyi idősen bekerülhetett egy komoly produkcióba.
Ezután Maros azt állította: elmentek a közeli kollégiumba, ahol Kerényi eltorlaszolta egy terem ajtaját, és azt kérte, tolja le a nadrágját, és vegye le az alsónadrágját is. Az alsónadrágot magán hagyta, de egy vállfadarabbal a rendező elkezdte ütni a fenekét, Maros ekkor kapcsolt, hogy ebben semmi poén nincs, végül azt mondta, ezt fejezzék be, és otthagyta Kerényit.
Kerényi Miklós Gábor az esetről azt nyilatkozta: „nagyon furcsa, hogy ő 23 év után jelentkezik egy ilyen történettel. Amit elmond, annak van alapja, de az én emlékezetem szerint nem pontosan így történt, és nem pontosan ez történt”.
Maros Ákos kedden este egy Facebook-posztban azt írta, nagyon köszöni a túláradó szeretetet és mérhetetlen támogatást.
A kör bezárult. Számomra a dolog további haknizásra nem alkalmas.
Hozzátette:
Kerényi Miklós Gábor nevetséges bocsánatkérését – már amennyiben ez a bagatellizált nyilatkozat annak tekinthető – annyival mindenképpen kommentálnám, hogy egy fiatal táncos vállfával történő elfenekelése nálam nem tartozik sem a “művészi érzékenység és a teljes belefeledkezés”, sem pedig “a mérhetetlen művészi szabadságvágy okán” elfogadható viselkedésbe.
Kiemelt kép: MTI Fotó/Kallos Bea