500 millió forintot költhet a Nemzeti Közművek Zrt. (NKM) az arculatváltással kapcsolatos kommunikációs feladatokra – írja a Magyar Nemzet. A korábban Elsó Nemzeti Közműszolgáltató névre hallgató cég a napokban írhatja alá az erről szóló szerződést a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. alkotta konzorciummal. Bár maga a keretösszeg 350 millió forint, igény esetén további 150 millió forint áll rendelkezésre.
A márkaépítésről szóló kampány értelme már kérdéses, mutat rá a lap, ugyanis a lakossági gáz- és árampiacon nincs verseny, az árak hatóságilag szabályozottak, a gázpiacon pedig még csak lehetőség sincs a szolgáltatóváltásra.
Mindkét cég Balásy Gyuláé és rendszeresen kapnak kormányzati megbízásokat is. A Lounge Design vitte például a kormányzati gyűlöletkampányt, a cégből pedig tavaly 100 millió forint osztalékot vehetett ki az egyedüli tulajdonos Balásy.